Tuesday, January 6, 2009

PENTHOUSE'S GIRL




BIRD'S OF PARADISE

Aku dapat gambar-gambar ini melalui emel kawan aku. Soalan dia dalam emel tu adalah, "apakah pesan Ibu ini pada anaknya, dan apakah perasaan anak ini melihat kematian Ibunya". Emel ini juga meminta kita berdoa pada Allah supaya dihantar burung Abababil membantu Palestine.
Aku tiada jawapan untuk soalan-soalan ini. Aku teringat beberapa perkara. Antaranya berkaitan bagaimana Sayidina Umar mengambil Palestine tanpa peperangan. Seperti mana yang kita ketahui, ketika itu rombongan Sayidina Umar datang untuk menuntut Palestine, pendita-pendita Yahudi laknatullah telah mengarahkan semua orang-orang yahudi mengarahkan anak-anak gadis mereka memakai pakaian yang amat jarang sehingga boleh menampakkan tubuh mereka dengan jelas. Kemudian letakkan harta-harta mereka bersama-sama gadis-gadis ini. Mereka diarahkan beratur disepanjang pintu masuk ke Palestine.

PLAYBOY'S ---- LIVE NUDE GIRLS

Pendita-pendita ini berpesan,"sekiranya ada walau seorang pun dikalangan ahli rombongan ini yang memandang gadis-gadis dan harta-harta ini walau dengan ekor mata, maka perangilah rombongan ini habis-habisan kerana yahudi mampu beroleh kemenangan besar".
Setelah rombongan ini tiba, maka dipanggil semua anak-anak gadis ini untuk mengemukakan laporan jika ada antara ahli Rombongan Sayidina Umar yang memandang ke arah mereka atau emas permata yang dipamerkan.
Jawab gadis-gadis itu, "sesungguhnya rombongan yang datang itu bukanlah di kalangan manusia kerana mereka sungguh hebat, tiada seorang pun yang menoleh ke arah emas perta atau gadis-gadis ini".
Maka pendita-pendita ini telah menyerahkan kunci Kota Palestine dan Masjidil Al-Aqsa pada rombongan tersebut. Tetapi mereka bernekad akan pastikan " orang Islam akan mengikut apa saja yang mereka (yahudi) lakukan hatta jika mereka masuk ke lubang cacing pun, orang Islam akan masuk juga ke lubang cacing".

KISAH DAN TAULADAN

Pengajaran dari kisah ini.
1. Pada waktu tersebut juga angkatan perang dan senjata orang Islam tidaklah lebih dari golongan yahudi ini. Tetapi....tetapi.... mereka yahin pada Haq bukan pada batil. Maknanya di sini mereka tiada keyakinan pada senjata. Yakin hanya bulat pada Allah SWT. Kerana jika orang Islam yakin pada batil maka batil yang kuat akan memang.
Hari ini, orang Islam yakin kekalahan Palestine apad Israel kerana mereka mempunyai senjata canggih. "nak lawan macammana Israel kuat, senjata canggih"
Sejarah perang Islam dan Melaka telah membuktikan bahawa senjata bukan faktor kemenangan. Burung Ababil dihantar oleh Allah kerana orang Islam pada ketika itu tiada yakin pada batil (yakni alat / makhluk). Maka Allah menghantar tenteranya sebagai bantuan. Hari ini, permintaan emel ini agar Allah menghantar burung Ababil kerana yakin pada burung tersebut sebagai senjata bukan Yakin pada Haq!!!
2. Keinginan yahudi agar orang mengikut mereka telah tercapai, dan selagi orang Islam mengikut mereka selagi itu Palestine akan menjadi milik Yahudi.
Hari ini orang Islam kata mereka benci yahudi tetapi jelas dan terang mereka mengikut cara hidup yahudi. Makan (cara makan dan makanan), pakaian (fesyen dan cara pakai), cara hidup (merokok, masuk ke tandas, keluar tandas, dsb) adalah mengikut yahudi.
Kata ulama selagi jemaah solah Subuh di masjid tidak sama dengan solah Jumaat maka itulah petanda orang Islam masih mengikut cara yadudi bukan car Nabi SAW dan Sahabat R.a.
Panjang lagi aku nak citer, takut korang komplen lagi artikel panjang sangat. Tapi fikirlah tengok, camana kita nak lawan yahudi??? SENJATA???

PHANTAGIROW

"sesungguhnya yahudi mengenal Islam lebih dari bapa mengenal anaknya" - mereka yakin pada nabi Musa a.s dan mereka yakin pada Nabi Muhammad SAW bahawa akan tiba masanya mereka akan dikumpulkan (sekitar Nablus) dan dibunuh semuanya. Mereka cuba berselindung disebalik batu, pokok dan sebagainya tapi batu dan pokok dsb akan memanggil orang Islam mengataka "kat belakang aku ada yahudi". Sebelum tiba saat itu (diistiharkan bahawa lelaki yang lari menyelamatkan diri dari Palestine itu adalah Imam Mahadi. Imam Mahadi tak tahu dia Imam Mahadi, dia lari dikejar, ada para Ulama akan nampak, berdasarkan kesan dibelakangnya daripada hadith, maka dia akan diistiharkan sebagai Imam Mahadi, negara Islam akan bersatu serta merta ) yahudi akan menghancurkan sebanyak-banyaknya orang Islam.

NOKIA'S REMINDER

Ingat!!! yahudi sangat istimewa, 13 tahun mereka makan makanan didatangkan terus dari syurga, sebab itu mereka cantik dan pandai. Kita minum susu, makan sprulina pun dan sihat, inikan pula makanan dari syurga.
Ingat!!! sesungguhnya muslihat yahudi itu adalah seperti semut hitam yang berjalan di atas batu berwarna hitam ditengah malam yang gelap.

Ingat!!! untuk selamat dari yahudi :-
1. yakin pada Allah bukan pada senjata
2. orang lelaki wajib 100% tunaikan solah fardhu secara berjemaah ditempat di mana azan dilaungkan.
3. Kembali Ikut cara Nabi SAW dan Sahabat R.a......
... tiada cara lain.

Ingat!!! OBAMA adalah presiden yahudi yang pertama bagi U.S. Dia akan lebih kejam!!!









2 comments:

Siong Berantai said...

ciisss!! obama takleh harap!! sama gak haram cam yahudi .. memang yahudi pon! ..

berani plak ulas tentang bombing hotel kat mumbai tapi palestin punya isu tak berani .. macam haram jerkkk!

ganukitedeh said...

Melompak tuah pung oghang puteh dak peghasang..bia senyap dimuluk tetapi tekad di ati...tak dok oghang puteh dihatiku..baghu hebak, guane gamok?

masculine