Thursday, February 5, 2009

LAWAK BODO NIZAR

Orang kata Lawak Saya Bodo…Saya Peduli Apa…Nizar




Sungguh lawak citer di Perak. Org lain rancang nak ke Putrajaya tp nampaknya benarlah kata org …tong kosong kuat bunyinya.


Aku pelik sb Nizar kata “Tuanku “mohon” pada saya utk meletakkan jawatan….Tuanku mohon kat dia?…gilo ke per?


Tuanku tak mohon pada dialah…Tuanku titah…Tuanku arah…..ader ker pulak mohon….


Dia ingat dia sapa?


Apa komen korang? Mmg betul2 derhaka lar..patut dibuang negeri saja…


Aku sian jg tgk Hadi … terbeliak biji mata…. Dia menyebok kat mana2… masa Kedah dapat dkt PAS dia jgk mnyebok…. Apa larrr…ulama x boley lar ada perangai camtuh….


Dulu beriya 2 nak rampas kuasa nak beli org BN… skunk bila org dia lari…. Marah pulak..Allah Maha Kuasa Makhluk x ada kuasa….


Mengertilah wahai para ulalamak menyamar…..

1 comment:

Gerrard said...

mwahahaha... memang lawak .. tapi sungguh membencikan bila pembangkang cuba menafikan kesilapan mereka... cit!

masculine